Известие

Collapse
No announcement yet.

Кабелче.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Аз в крайна сметка не разбрах дали са светнали на колата или не и от къде си ги захранил!?
    Ако си се отказал от дупченето на вратата и купето, при положение че оригиналната букса за пищялката не се ползва и отива в буксата на вратата където със сигурност има пинове за нея, защо не я използваш нея за захранване на тези диоди?
    Alfa Romeo 156 - 1.9 JTD 100 и не знам си там колко коня

    Comment


    • #47
      Ми не съм ги светнал на колата и не съм ги захранил още, защото нямам гараж а в тия дъждове на улицата не става.Светвал съм ги в къщи да видя крайния резултат, преди да ги върна на колата.Но тези дни ще ги светна от батерийка 9в/светят, пробвано е/ за да видя къде ще светят, защото, макар да правят голям и добре очертан кръг се опасявам да не би да светят не там където искам и да се наложи да им давам някакъв ъгъл, което не знам как ще стане понеже исках да не се виждат и да няма много поражения по кутията на огледалото.Най вероятно ще ги захряня директно от плафона.Има място да се подпъхне кабелче под кората на тавана, под кората на предната колонка и да излезе при предпазителите.Другия вариант да хвана захранването на плафона отнякъде под таблото.Абе проблема е как да прехвърля кабела във вратата.Засега съм се спрял на дупчене, нищо страшно няма от това, кабела ще е гъвкав 2/0,35 или 2/0,5 положен в гъвкав шлаух и като уплътня дупките със гумичките или полиуретан или силикон, няма никакви драми.Не че от друго място не влиза вода в във вратата.Вероятно уикенда ще се занимая частично и ще пиша.Относно буксата за пищялката не съм я разузнал още със сигурност и ако има изход в купето ще го ползвам разбира се.
      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

      Comment


      • #48
        To при дупченето проблемът не е, че ще влиза вода, а че нарушаваш галваничното покритие и там ще ръждясва. Трябва добре да го обработиш (и отвътре), ако се решиш на дупчене. В този случай ще си позволя един съвет - прави двете дупки на различно ниво една спрямо друга, та кабелчето да направи нещо като S. Ще издържа повече.
        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
          To при дупченето проблемът не е, че ще влиза вода, а че нарушаваш галваничното покритие и там ще ръждясва. Трябва добре да го обработиш (и отвътре), ако се решиш на дупчене. В този случай ще си позволя един съвет - прави двете дупки на различно ниво една спрямо друга, та кабелчето да направи нещо като S. Ще издържа повече.
          Да, знам го това.И мен ме притеснява ръждата а не водата дето евентуално би влязла.След петък ще огледам нещата с куплунга на вратата, даже си купих и газов поялник щото токът до колата ми е проблем, начи тва комшиите с гаражи ако им поискаш ток или жената бъди сигурен че ще дадат жената.
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
            Да, знам го това.И мен ме притеснява ръждата а не водата дето евентуално би влязла.След петък ще огледам нещата с куплунга на вратата, даже си купих и газов поялник щото токът до колата ми е проблем, начи тва комшиите с гаражи ако им поискаш ток или жената бъди сигурен че ще дадат жената.
            Поялник за буксата не ти трябва. Режи проводниците на подходящо разстояние от пиновете и ползвай клеми.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #51
              То ако мога да ползвам готови няма ми трябва поялник.Петък събота ще стане ясно.Той газовия поялник е и с горелка и за други неща ми трябва.Малко по-голям от запалка е.
              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

              Comment


              • #52
                Ми можеш. Нали ти казах, как. А пък за дейности по колата, по-добре туй нещо, освен ако не трябва да калайдисваш ламарините.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #53
                  Сега се сетих че имам такъв поялник.Да са шибам у егн-то.Ма той газовия ми трябваше и без това само дето ми излезе 128 лв.8лв за поялника 120 лв за микровълновата, щото една вечер го ползвах за нещо по кораба и от 4 метра кухненски плот успях да го сложа точно срещу микровълновата.Когато се усетих докато стисках детайла по точно се усетих когато замириса на стопена пластмаса,проби дупка в прозорчето на вратичката което естествено не е стъкло.Та купих нова.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                    .Абе проблема е как да прехвърля кабела във вратата.Засега съм се спрял на дупчене, нищо страшно няма от това, кабела ще е гъвкав 2/0,35 или 2/0,5 положен в гъвкав шлаух и като уплътня дупките със гумичките или полиуретан или силикон, няма никакви драми.Не че от друго място не влиза вода в във вратата.Вероятно уикенда ще се занимая частично и ще пиша.Относно буксата за пищялката не съм я разузнал още със сигурност и ако има изход в купето ще го ползвам разбира се.
                    Нали ти казах, след като свободната букса от оригиналните пищялки е неизползваема и влиза в буксата на вратата използвай нея - мисля че много ще си улесниш живота
                    Alfa Romeo 156 - 1.9 JTD 100 и не знам си там колко коня

                    Comment


                    • #55
                      Да де ама при мен нещо е преправяно, отива натам ма може да е клъцнато и да са запоени други кабели.Под тапета има една бяла изолация залепена на вратата, та не съм я отлепял да видя, само бърках и надничах от тук от там.Ако си е запоена е идеално, просто разсъждавам ако е клъцната и са внадили другите кабели дето озвучават в момента, какво да правя.Има и вариант новите кабели да са вързани паралелно на нея./Което е най-вероятно, понеже изпълнението с филтрите и на четирите врати е еднакво.Демек направил си ги е в къщи и после само ги е свързал.Въпроса е как ги е свързал./Ако е така би трябвало ако вържа към нея говорител да просвири.Което не е добре.Ако не просвири има шанс, обаче пък зад касетофона няма свободни кабели.Само буксата дето е включена в касетофона/ т.е. плейъра/ и антената.Там поне проверих.
                      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                      Comment


                      • #56
                        Човек не се занимавай да пускаш кабели и прстотии,намери се къде в бравата имаш постоянно захранване,маса взимаш от ключето в бравата,което управлява плафоните,толкова е лесно.Отключваш,ключето пали плафона и диода,след като затвориш вратата веднага ще изгасне диода,а плафона малко по-късно,защото него го спира релето в модула.Не знам какво толкова го мислиш.
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #57
                          Краен консуматор на управляваща верига не ми се слага.
                          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                            Краен консуматор на управляваща верига не ми се слага.
                            Защо,така е най-лесно,без да пускаш жици,без да разглабяш куплунг !!!!!!
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #59
                              Аз точно по-този начин смятам да направя и Amber осветлението на дръжките.
                              Mercedes S320 W220
                              Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

                              Comment


                              • #60
                                Токът на консумация през светодиода е малък и не е проблем да се ползва за управление контакт на микроключе, което затваря верига към маса. Проблемът е да се намери къде във вратата има постоянни +12V, когато колата не е на контакт. Такова напрежение би могло да има на извод от мотора на бравата или на този за стъклото.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X